Pendrive i inne gadżety jako kampania marketingowa

Marketing jest czymś, co przenika nasze życie w praktycznie każdej jego strefie. Zasypywani jesteśmy na co dzień różnymi formami reklam, na które powoli się uodparniamy. Albo tak nam się wydaje, bo i tak większość z nas będąc na zakupach sięga po najbardziej znajome marki, zakodowane nam w podświadomości właśnie dzięki reklamom.

Pendrive reklamuje naszą stolicę

pendrive reklamowy - WarszawaOd kiedy pamiętam interesowała mnie ludzka psychika. W swoim wykształceniu poszłam w kierunku wykorzystania psychologii w marketingu i pracuje teraz dla kilku znaczących agencji reklamowych. Ostatnio dostałam większe zlecenie stworzenia kampanii reklamowej, promującej naszą stolicę. Powstał więc projekt kilku spotów reklamowych skierowanych do rodaków i obcokrajowców, bilbordów rozwieszonych w całej Polsce oraz wspierających całą kampanię gadżetów. Jednym z najbardziej udanych przedmiotów, promujących miasto jest pendrive reklamowy – Warszawa, którego można kupić za symboliczną złotówkę praktycznie w każdym kiosku w Warszawie. Na każdym pendrive widnieje napis Warszawa oraz zdjęcie jakiegoś charakterystycznego punktu stolicy. Dodatkiem na pendrivie jest wgrana mapa Warszawy i wirtualny przewodnik. Poza tym użytkownikowi zostaje do wykorzystania kilka GB wolnej przestrzeni dla własnego użytku. Gadżety dopiero zostały wprowadzone w obieg, a już cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Na pewno stopniowo będziemy poszerzać i urozmaicać ofertę reklamową, aby odbiorcy nie poczuli się znudzeni.

Kampanie reklamowe wykorzystuje się nie tylko w celu promowania firm, ale również poszczególnych państw czy miast. Ostatni projekt, w którym uczestniczyłam, dotyczył promocji Warszawy. Pośród licznych form reklamy, jednym z najlepszych okazały się gadżety ze zdjęciami, typu pendrive.